איך להנות מחופשת החג ולשמור על המשקל ועל הבריאות

כמו בכל יום, גם בחגים ובחופשות הכל מתחיל ונגמר בבחירות נכונות שנעשה, במידתיות ובמה עוד “עושים”.

שמירה על המשקל בחגים

קבלו תזכורת לכמה רעיונות קטנים שכאשר הם מצטברים הם סופר משמעותיים:
– שתו מים או חליטות והמנעו ממשקאות מתוקים ומשקאות דיאט אפשר לוותר על המצה בוודאי שעל מצה מטוגנת.
– אכלו יותר ירקות, הקפידו שלפחות מחצית הצלחת תהיה ירקות והמחצית השניה תכיל חלבון מהחי או מהצומח ופחמימה.
– לצד הירקות המרובים בכל צורה הוסיפו דגנים מלאים וקטניות, קינואה, דוחן, אמרנט, עדשים מכל סוג, שעועיות, חומוס, פולי סויה…
– בשר, עופות ודגים – נתחים רזים, בישול בריא (ללא טיגון).
– קינוחים – שימו לב לאיכות הקינוח ולגודל המנה. ואם כבר בחרתם במשהו מתוק השתדלו לאכול פרי, עוגת פרי, עוגת גבינה רזה והזהרו מעוגות עתירות שמן וסוכר.
– צאו לטבע היפה והפורח, שלבו פעילות גופנית. הליכה, טיולים, רכיבה על אופניים, ריצה.
– הקפידו על אכילה מסודרת.

הכי חשוב, כאשר הגישה חיובית הביצוע והבחירות הנכונות קורים בקלות.

שמירה על המשקל

שתף מאמר

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב twitter
Share on Twitter
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin
שיתוף ב whatsapp
Share on WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות

© מאיה בוטיקטבע 2020

נבנה על ידי Power Marketing – חברת בוטיק לשיווק דיגיטלי